Αρχική ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣΗ μετάνοια θα σώσει την Ελλάδα στα δύσκολα που έρχονται..

Η μετάνοια θα σώσει την Ελλάδα στα δύσκολα που έρχονται..

by ssatsok

agio orosΣε μια από τις συχνές επισκέψεις μου στο Άγιο Όρος (πριν 4 χρόνια περίπου), θυμάμαι σε μια συζήτηση που είχα με κάποιον ιερομόναχο σε γνωστή μονή, τον ρώτησα για την τότε κατάσταση που επικρατούσε.. Του είπα ότι θα έπρεπε να είμαστε όλοι στους δρόμους και να μην υποκύψουμε σε αυτά που μας ζητάνε οι εκβιαστές-δανειστές. Μου είχε απαντήσει ότι και ο ίδιος αυτό σκεφτόταν ότι έπρεπε να γίνει, αλλά μετά από ώριμη σκέψη κατέληξε στο συμπέρασμα ότι και 10.000.000 Έλληνες να βγαίναμε στους δρόμους, αργά ή γρήγορα πάλι δεν θα γινόταν τίποτα το ουσιαστικό.

-Γιατί πάτερ δεν θα γίνει τίποτα, πως είστε σίγουρος γι’αυτό;

-Γιατί, μου λέει δεν υπάρχει μετάνοια και χωρίς μετάνοια, προκοπή δεν έχει.Πρώτα πρέπει να βάλουμε μυαλό και μετά ο Θεός θα μας ελεήσει.

*Σε άλλη μονή και σε παρόμοια συζήτηση άλλος μοναχός μου είχε πει το ίδιο πράγμα, λέγοντας μου χαρακτηριστικά, ότι η αμαρτία στον ελληνικό λαό έχει ριζώσει για τα καλά και μόνο με μεγάλο ταρακούνημα θα μπει μυαλό.

Ακόμα και ο Άγιος Παΐσιος είχε πει ότι η μετάνοια στον ελληνικό λαό θα έρθει όταν αρχίσουν τα πολύ δύσκολα, δηλαδή τα προφητευόμενα γεγονότα.Τότε θα μετανοήσουμε και θα μας ελεήσει ο Θεός και γι’αυτό όπως έλεγε ο Άγιος Παΐσιος η Ελλάδα δεν θα πάρει μέρος στον πόλεμο και αυτό θα είναι μεγάλη ευλογία.Γιατί όποιος πάρει μέρος σε αυτόν τον πόλεμο χάθηκε.

Σ.Κ. 

Σημεία Καιρών


Discover more from Σημεία Καιρών

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

1 σχόλιο

Unknown's avatar
siram 6 Μαΐου 2015 - 16:47

Πολυ εντυπωσιακη θα ειναι αυτη η μετανοια που θα ερθει, γιατι αν κρινω απο την παρουσα κατασταση ( του γραφοντος μη εξαιρουμενου ), η Ελλαδιτσα μας ειναι πλεον ” ενα απεραντο φρενοκομειο ” οπως ειχε πει καποτε ο Κωνσταντινος Καραμανλης. Και μαλλον ειμαστε ακομα χειροτερα απο αυτο γιατι οι τροφιμοι των τρελλοκομειων και των ψυχιατρικων κλινικων εχουν ως επι το πλειστον το ακαταλογιστο… Εμεις??

……….food for thought………

Απάντηση

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Υποθέτουμε ότι είστε σύμφωνοι με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα

Discover more from Σημεία Καιρών

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading