Αρχική ΓΕΡΟΝΤΕΣ-ΠΑΤΕΡΕΣΑπό την εμπειρία της Αγίας Γερόντισσας Μακρίνας..

Από την εμπειρία της Αγίας Γερόντισσας Μακρίνας..

by ssatsok

«Η σιω­πή! Τί με­γά­λο πράγ­μα εί­ναι!

Όταν ο άν­θρω­πος σιω­πή­ση μόνο γιά μία εβδο­μά­δα, δεν σας λέω πολύ, μία εβδομάδα, άμα σιω­πή­σε­τε και έχε­τε τον νου σας στην αδιά­λει­πτη προ­σευ­χή, θα δή­τε μεγάλη δια­φο­ρά εις την ζωή σας.

Όχι πολύ, μία εβδο­μά­δα!

Αλλά δεν μπο­ρού­με να μην μι­λή­σου­με, δεν μπο­ρού­με να μην συ­ζη­τή­σου­με, δεν μπο­ρού­με να μην κρί­νου­με και να κα­τα­κρί­νου­με… Κοι­τά­ζου­με τον άλφα, τον βήτα και γι’ αυτό δεν μπο­ρού­με να προ­ο­δεύ­σου­με…

Τί με­γα­λεία έχει ο Θεός!

Μία εβδο­μά­δα να μεί­νου­με σιω­πη­λοί, με αδιά­λει­πτη προ­σευ­χή και να δης ύστε­ρα πώς θα έλθη η προ­σευ­χή και πώς θα έλ­θουν τα δά­κρυα και θα ζη­τά­με μέ­ρος κρυ­φό, σκοτεινό και θα ζη­τά­με μο­να­ξιά, και οποιο­δή­πο­τε θό­ρυ­βο δεν θα μπο­ρού­με να τον αντέξουμε!

Τόσο πολύ θα νοιώ­ση η ψυχή μας ελα­φρω­μέ­νη!

Και μπο­ρού­με όλα αυτά να τα απο­λαύ­σου­με και εί­ναι τόσο εύ­κο­λο!

“Θα σιω­πή­σω σή­με­ρα, θα με­τρή­σω τις λέ­ξεις που θα μι­λή­σω. Πόσο (πολύ) θα στρυ­μω­χθώ;”, θα πή κά­ποιος.

Δεν στρυ­μώ­χνε­ται κα­νείς!

Άμα αι­σθά­νε­ται την πνευ­μα­τι­κή ηδο­νή και την μα­κα­ριό­τη­τα, αυτά δεν τα θε­ω­ρεί τίπο­τε! Τότε θα με­τρά­ τις λέ­ξεις που μί­λη­σε.

Τί ωραίο πράγ­μα!

Και θα εί­ναι ήσυ­χος και χω­ρίς μέ­ρι­μνες, δεν θα έχη προ­βλή­μα­τα, τί­πο­τε! Το πνεύ­μα του θα εί­ναι εις τον Ου­ρα­νό, θα ευφραί­νε­ται και θα γεύ­ε­ται τα Με­γα­λεία του Θεού!!»!!!

πηγή: dromokirix.gr


Discover more from Σημεία Καιρών

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Υποθέτουμε ότι είστε σύμφωνοι με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα

Discover more from Σημεία Καιρών

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading