
* ‘Οπως και τότε έτσι και τώρα οι Έλληνες έχουμε ανάγκη από την βοήθεια της Παναγίας και φώτιση Κυρίου για να καταλάβουμε ότι ζούμε σε ένα καθεστώς σύγχρονης σκλαβιάς… και για να απαλλαγούμε χρειαζόμαστε την βοήθεια του Θεού…
Ο νικητής στο Βαλτέτσι, στην Τριπολιτσά, στα Δερβενάκια, ο αγωνιστής που ύψωσε το ανάστημά του στους κατακτητές, που εμψύχωσε τους Έλληνες και βοήθησε στην αναγέννηση του ελληνικού έθνους ύστερα από 400 χρόνια σκλαβιάς…Θεόδωρος Κολοκοτρώνης (1770-1843)προσευχόταν πριν απο κάθε μάχη..!!!!!!!
Και μετά..ο Μεγάλος αυτός Πολέμαρχος του Εθνικού μας αγώνα..όπως και κάθε άλλος Πατριώτης .. κατηγορήθηκε ως προδότης. Ως συνένοχος συνωμοσίας με τους Ρώσους κατά του βασιλέα Όθωνα. Και γι’ αυτόν τον λόγο καταδικάστηκε σε θάνατο. Μόνο δύο δικαστές, ο Πολυζώης και ο Τερτσέτης, δεν υπέγραψαν την καταδίκη του ήρωα της Επανάστασης. Το σώμα Ελλήνων που οργάνωσε είχε στην επίσημη στολή του την περικεφαλαία που αργότερα έκανε τον Γέρο του Μοριά να ξεχωρίζει. Επάνω στις περικεφαλαίες χάραξε τη λέξη ”είθε”, με την οποία προέτρεπε τον εαυτό του να οδεύσει προς την απελευθέρωση του Έθνους.
Ο ”Γέρος του Μοριά” κι αρχιστράτηγος της Ελληνικής Επαναστάσεως του 1821…όταν απευθυνόταν στους πολεμιστές του, τους προσφωνούσε ΕΛΛΗΝΕΣ. Επεδίωκε μ΄ αυτή την τιμητική ονομασία να τους συνειδητοποιήσει την Κληρονομική τους Μεγαλοσύνη και να τους τονίσει την Υψηλή τους Αποστολή.Είναι αλήθεια πως.. ευλαβείτο πολύ την Παναγία. Λίγο πριν αρχίσει τον αγώνα στα Δερβενάκια μάλιστα είπε:
-Έλληνες, απόψε ήλθε η Παναγία και μου είπεν: «Η Παναγία, σκέπη, βοηθός και προστασία!»Αραγε σήμερα…στη κατάσταση που έχουμε περιέλθει.. παρακαλούμε γονατιστοί την Παναγία ,όπως κάποτε ο Κολοκοτρώνης λέγοντας : ”Βοήθα Παναγιά μου τους Έλληνες..ψύχωσέ τους ..και φώτισέ τους να βρούνε το σωστό δρόμο για την Ελευθερία ;;;”.
Discover more from Σημεία Καιρών
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
