Αρχική ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ-ΩΦΕΛΙΜΑΠρέπει να ελέγχουμε ή όχι τον πλησίον;

Πρέπει να ελέγχουμε ή όχι τον πλησίον;

by ssatsok

Αποτέλεσμα εικόνας για Πρέπει να ελέγχουμε ή όχι τον πλησίον;

– Γέροντα, είναι δυνατόν κανείς συνειδητά να κρύβει μια πτώση του από τον πνευματικό του;

– Ναι, αλλά, και αν ξέρη ο πνευματικός την πτώση του ή κάτι καταλαβαίνει, δεν συμφέρει, ούτε θα τον ωφελήσει, να του το πει.

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ: ⇒        ΕΔΩ


Discover more from Σημεία Καιρών

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Υποθέτουμε ότι είστε σύμφωνοι με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα

Discover more from Σημεία Καιρών

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading