
“Στο μέτωπο, σ’ όλη τη γραμμή από τη γαλανή θάλασσα του Ιουνίου μέχρι ψηλά τις παγωμένες Πρέσπες, ο Ελληνικός στρατός άρχιζε να βλέπει παντού το ίδιο όραμα». Το κοινό στο όραμα όλων ήταν η Υπεραγία Θεοτόκος, η προστάτιδα όλων των Ελλήνων.

*…Τότε που οι Έλληνες πολεμούσαν με πίστη και ενότητα απέναντι σε έναν πολύ μεγαλύτερο στρατό… τότε που και ο ίδιος ο Τσόρτσιλ θαυμάζοντας τον ηρωισμό των Ελλήνων είπε την διάσημη φράση: «Στο εξής δεν θα λέμε ότι οι Έλληνες πολεμούν σαν ήρωες, αλλά ότι οι ήρωες πολεμούν σαν Έλληνες»
Στοιχεία επικοινωνίας: s.satsok@hotmail.com
2025 © Σημεία Καιρών
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Υποθέτουμε ότι είστε σύμφωνοι με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα