Αρχική ΚΟΙΝΩΝΙΑΤο τέλος της τουρκίας

Το τέλος της τουρκίας

by ssatsok

Γιώργος Θαλάσσης

Η (λυκο)φιλία της τουρκίας στην Ρωσία θα είναι το τέλος της. Η “φιλία” των δύο εχθρών είναι δώρο για εμάς τους Έλληνες. Περιμένετε και θα δείτε τι θα πράξουν οι Δυτικοί ιδρυτές και προστάτες της τουρκίας αν η φιλία αυτή αναπτυχθεί…
Και κάτι άλλο… τι πρέπει να προτιμάμε, μία τουρκία που προσπαθεί να ανεξαρτητοποιηθεί από τα Δυτικά αφεντικά της (και θα φάει το κεφάλι της για αυτό) ή μία τουρκία προτεκτοράτο της Δύσης (βλέπε κεμαλικούς και στρατιωτικούς) που θα συνεχίζει να υπάρχει και να ευημερεί χάριν της Αμερικής;
Νομίζω ότι και εμάς και την Ρωσία μας συμφέρει το πρώτο.

Ο ερντογάν θα την διαλύσει την τουρκία. Κάθε μέρα που περνάει είναι και ολοένα πιο ορατό. Όσο για τον Πούτιν νομίζω ότι είναι παράλογο να του ζητάμε ευθύνες και να κάνουμε σαν τους προδομένους φίλους από την στιγμή που ποτέ δεν θελήσαμε την φιλία του Πούτιν παρά τα παρακάλια του.
Η Ρωσία και η κάθε χώρα πρέπει να κοιτάει πρώτα το εθνικό της συμφέρον. Το συμφέρον στην παρούσα φάση για την Ρωσία είναι να εκμεταλλευτεί την ρίξη των ηΠΑ με τη τουρκία. Τι πιο λογικό από αυτό που έπραξε; Ο μεγάλος εχθρός και η μεγαλύτερη απειλή για την Ρωσία είναι οι ηΠΑ, δεν πρέπει να το ξεχνάμε αυτό.

Από το forum του Έκτακτου Παραρτήματος


Discover more from Σημεία Καιρών

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Υποθέτουμε ότι είστε σύμφωνοι με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα

Discover more from Σημεία Καιρών

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading