Αρχική ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ-ΩΦΕΛΙΜΑ“Το Από­δει­πνο εί­ναι μία ομ­πρέ­λα, η όποια ανοί­γει και σκε­πά­ζει όλη την οι­κο­γέ­νεια από τα κακά πνεύ­μα­τα πού υπάρ­χουν τη νύκτα…”

“Το Από­δει­πνο εί­ναι μία ομ­πρέ­λα, η όποια ανοί­γει και σκε­πά­ζει όλη την οι­κο­γέ­νεια από τα κακά πνεύ­μα­τα πού υπάρ­χουν τη νύκτα…”

by ssatsok

<<Έλε­γε ο γέροντας Αμβρόσιος ο Λάζαρης ότι:

«Το Από­δει­πνο εί­ναι μία ομ­πρέ­λα, η όποια ανοί­γει και σκε­πά­ζει όλη την οι­κο­γέ­νεια από τα κακά πνεύ­μα­τα πού υπάρ­χουν τη νύκτα, ότι απω­θεί τους κλέπτες και θω­ρα­κί­ζει ο Θεός την οικογένεια μέσα στο ίδιο της το σπί­τι».

Σε κάποια γυ­ναί­κα, είχε επι­μεί­νει όχι μόνο στην πρωϊ­νή προ­σευ­χή, τότε πού είμασθε ξεκούρα­στοι, αλλά και στη βρα­δι­νή, παρόλο που είχε προηγηθή η κό­πω­σι της ημέρας.

Της ετό­νι­σε μάλιστα:

«Το Από­δει­πνο θα προ­σπα­θής να το διαβάζης κάθε βρά­δυ, μαζί με τα παι­διά σου. Και πάντα θα δια­βά­ζη ο ένας δυ­να­τά, ενώ οι άλ­λοι θα συ­νο­δεύ­ουν. Θα συμ­με­τέ­χουν όλοι με κά­ποιον τρό­πο. Εάν δεν γί­νε­ται, να εί­σθε όλη η οι­κο­γέ­νεια μαζί και ας το δια­βά­ζη ο ένας»!

Όταν ή γυναίκα τον ερώ­τη­σε, τί να κά­νη με τα παι­διά της, αφού λόγω της ηλι­κί­ας ή των μα­θη­μά­των τους δεν μπο­ρού­σαν να συμ­με­τέ­χουν, της είπε:

«Τότε, ας κά­νη ο κα­θέ­νας μό­νος του το Απόδειπνο, προ­κει­μέ­νου να μη γί­νε­ται καθό­λου. Και αν δεν μπο­ρή­τε να κά­νε­τε όλο το Από­δει­πνο, τότε να διαβάζετε τον 50ο ψαλμό του Δα­βίδ»!>>!!!

Πηγή κειμένου: rimata-zois

dromokirix.gr


Discover more from Σημεία Καιρών

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Υποθέτουμε ότι είστε σύμφωνοι με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα

Discover more from Σημεία Καιρών

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading