Ξέρεις ποιο είναι το μεγαλύτερο λάθος μας;
Το γεγονός ότι πιστεύουμε πως οι άλλοι άνθρωποι σκέφτονται όπως σκεφτόμαστε και εμείς.
Το γεγονός ότι περιμένουμε να κάνουνε για μας ότι θα κάναμε και εμείς για αυτούς.
Το γεγονός ότι περιμένουμε να μας αγαπήσουνε με τον ίδιο τρόπο που και εμείς τους αγαπάμε.
Και έτσι, δημιουργούμε προσδοκίες. Προσδοκίες που στο τέλος μένουν ανεκπλήρωτες.
Περιμένουμε να δούμε πράγματα από αυτούς. Πράγματα που τελικά δεν βλέπουμε.
Και απογοητευόμαστε. Πέφτουμε. Θυμώνουμε.
Και όλο αυτό, όπως είναι φυσικό φέρνει συγκρούσεις μεταξύ μας.
Δεν φταίνε οι άλλοι.
Φταίμε εμείς, που δημιουργήσαμε λάθος προσδοκίες.
Φταίμε εμείς, που δεν τους αποδεχτήκαμε, όπως πραγματικά είναι…
Ελευθεριάδης Γ. Ελευθέριος – Ψυχολόγος Μ.Sc.
ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ «Πες μου έναν λόγο για να ζω – Ελευθεριάδης Ελευθέριος» ΔΕΙΤΕ: >> ΕΔΩ
Discover more from Σημεία Καιρών
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
