Αρχική ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ-ΩΦΕΛΙΜΑ«Κάνε τον κόσμο σου όμορφο»

«Κάνε τον κόσμο σου όμορφο»

by ssatsok

…Ο ΑΓΙΟΣ Παισιος είχε συμβουλέψει κάποτε ένα Καλογέρι:

-Παιδί μου μην την ανοίγεις την βρυση τόσο πολύ.

-Μα Γέροντα έχουμε πολύ νερό!

-Νερό έχουμε, μα έτσι δεν μπορείς να καταλάβεις και τους Αφρικανούς που το στερούνται.Πως θα προσευχηθείς για αυτούς όταν αφήνεις την βρύση να τρέχει τέρμα;

Γι’αυτό να μάθετε να λέτε «δόξα Σοι ο Θεός» στην ζωή σας.Έτσι θα φύγει το άγχος,έτσι θα φύγει και ο πανικός…έτσι θα φύγουνε όλα. Κατάλαβες τι γίνεται;

Να βάζετε καλούς λογισμούς και να τα βλέπετε όλα όμορφα και να μην λέτε «φταίει το σύστημα, φταίνε οι καταστάσεις».Φταίει ο ένας ,φταίει ο άλλος. Δεν φταίει κανείς. Ο λογισμός μας φταίει. Γιατί άμα ρωτούσαμε τον Ιωσήφ ποιος φταίει, έπρεπε να έλεγε στην αράδα όλα τα αδέλφια του… «πταίει ο Ρουβήμ…πταίει ο Ιούδας,πταίει ο Συμεών…»Αυτός όμως δεν είχε τέτοιο λογισμό. Ο Θεός το είχε επιτρέψει για έναν σκοπό.Ο Θεός δεν απορρίπτει τα ανθρώπινα συστήματα ,απλώς τα χρησιμοποιεί για το σχέδιό Του.

«Κάνε τον κόσμο σου όμορφο» –

ΠΗΓΗ


Discover more from Σημεία Καιρών

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Υποθέτουμε ότι είστε σύμφωνοι με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα

Discover more from Σημεία Καιρών

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading