Αρχική ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ-ΩΦΕΛΙΜΑΝιώθεις οργή, θυμό, νεύρα για κάποιον;

Νιώθεις οργή, θυμό, νεύρα για κάποιον;

by ssatsok

Νιώθεις οργή, θυμό, νεύρα για κάποιον;

Θέλεις να τον υβρίσεις, διότι σου προξένησε λύπη, πόνο, κακό, σε αδίκησε;

Κάνε ένα κομποσχοίνι εκατοστάρι γι’ αυτόν και θα δεις πως θα ελαφρύνεις και θα νοιώσεις αγάπη γι’ αυτόν.

Προσευχήσου με θέρμη γι’ αυτόν.

Χτύπα το κακό με το καλό.

Χτύπα το κακό με την προσευχή και τη δοξολογία προς τον Θεό.

ΠΗΓΗ


Discover more from Σημεία Καιρών

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Υποθέτουμε ότι είστε σύμφωνοι με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα

Discover more from Σημεία Καιρών

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading