Αρχική ΓΕΡΟΝΤΕΣ-ΠΑΤΕΡΕΣΤο αναμμένο καντήλι φωνάζει “Ελέησον”

Το αναμμένο καντήλι φωνάζει “Ελέησον”

by ssatsok

Το αναμμένο καντήλι φωνάζει “Ελέησον”.

Όση ώρα είναι αναμμένα τα καντήλια, αυτά φωνάζουν “Ελέησον, Ελέησον, Ελέησον..”, για τον άνθρωπο που άναψε το καντήλι, προς τον Θεό.

Αυτό το ξέρει ο διάβολος γι’ αυτό κ βάζει λογισμούς, λέγοντας, ότι υπάρχει κίνδυνος πυρκαγιάς από το καντήλι.

Στο καντήλι βάζουμε πάντοτε το καλύτερο λάδι. Εγώ, όμως, ταπεινά θα έλεγα ας βάζει κάποιος ο,τι μπορεί, αρκεί να βάζει το καλύτερο λάδι της καρδιάς του, μαζί με το όποιο λάδι δύναται τον κάθε καιρό, προκειμένου να έχει έστω ένα καντήλι αναμμένο, πρέσβη ελέους για τον Ουρανό.

ΠΗΓΗ


Discover more from Σημεία Καιρών

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Υποθέτουμε ότι είστε σύμφωνοι με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα

Discover more from Σημεία Καιρών

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading