Αρχική ΓΕΡΟΝΤΕΣ-ΠΑΤΕΡΕΣΓέροντας Αιμιλιανός Σιμωνοπετρίτης: Όταν κρίνει κανείς φεύγει η χάρη του Θεού

Γέροντας Αιμιλιανός Σιμωνοπετρίτης: Όταν κρίνει κανείς φεύγει η χάρη του Θεού

by ssatsok
Γέροντας Αιμιλιανός Σιμωνοπετρίτης: «Βλέποντας τα μάτια σας, όταν σας βάζω  κανόνα για την θεία κοινωνία, βλέπω το δούλεμα του διαβόλου στην ζωή σας»…  | ΑΓΙΟΣ ΚΟΣΜΑΣ Ο ΑΙΤΩΛΟΣ

Όταν κρίνει κανείς, φεύγει η χάρη του Θεού. Γι’ αυτό ας μην κρίνουμε τον αδελφό μας, ας μην ανακατευόμαστε στην ζωή του, ας μην τον κατηγορούμε για τίποτε, διότι για μας είναι Άγιος. Χθες όμως αμάρτησε, πήγε με μια γυναίκα.

Εμάς δεν μας ενδιαφέρει τι έκανε, για μας παραμένει Άγιος. Πώς μπορούμε να γνωρίζουμε αν από χθες μέχρι σήμερα δεν μετανόησε, δεν έκλαψε; Πώς μπορούμε να γνωρίζουμε αν ήταν μεθυσμένος και δεν καταλάβαινε τι έκανε; Το μη κρίνειν, το μη εισέρχεσθαι στην ζωή του άλλου είναι ένα τείχος των «εν γνώσει πολεμούντων».

Είναι απαραίτητη η γνώση. Εάν δεν την έχεις, τίποτε δεν κάνεις, ούτε Θεόν μπορείς να έχεις.

Όταν όμως κατηγορείς τον άλλον, όταν τον κρίνεις, όταν μπαίνεις στην ζωή του με την σκέψη σου, με την διάθεσή σου, με την απαίτησή σου, με τον λόγο σου, με την συμβουλή σου, τότε καταλύεις το «τείχος εν αγνωσία» και μένεις αθωράκιστος, στην διάθεση των πονηρών βελών του δαίμονος.

ΠΗΓΗ


Discover more from Σημεία Καιρών

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

3 σχόλια

Φανή's avatar
Φανή 10 Αυγούστου 2021 - 13:01

Ευτυχως ο Θεος εχει τοποθετησει σοφα μεσα μας αυτο το καμπανακι που λεγεται συνειδηση!
Αυτο κρινει πότε αυτα που ξεστομιζουμε ειναι κριση και πότε κατάκριση. Το καταλαβαινουμε και αναλογα πραττουμε….
Οι κληρικοι εχουν ευθύνη για τον ακατηχητο λαό. Κι εμεις να μην ενθαρρυνουμε το κουτσομπολιο αλλα να συμβουλεύουμε τη νεολαια για συνεση για πατριδα και κυριως για Χριστο. Ειναι αλλου προσανατολισμενη και θα ειναι εκεινη που θα ειναι στα πραγματα σε λιγα χρονια. Ελληνιδες μανες θα γινουν τα σημερινα κοριτσια που γυριζουν γυμνα και προκαλωντας….Οι νεοι φοβουνται να προχωρησουν για οικογενεια προτιμουν τις ελευθερες σχεσεις. Αυτα ολα πληρωνονται με πολλους τροπους ιδιως οι εκτρωσεις που ειναι αναρίθμητες….Η ομοφυλοφιλια κυριαρχει σε ολο το δημοσιο βιο. Λεμε συνέχεια ο Θεος να βαλει το χερι Του αλλα πρεπει και να του το ζητησουμε. Αλλιως κάθε παιδαγωγια θα ειναι σκληροτερη.

Απάντηση
Φανή's avatar
Φανή 10 Αυγούστου 2021 - 11:09

Η κριση στα εμφανη λάθη των νεων; θεωρειται κατακριση; στη τεμπελια, στη προκλητικότητα των κοριτσιών, στο καλομαθημα και στο βολεμα, στην αυθαδεια;
Στις κακες παρεες που αναγκαστικα θα τις κατακρινεις; Να βλεπεις αλλα να μη συμβουλευεις;
Ο γεροντας εξαιρετικος αλλα η ζωη στο κοσμο ειναι διαφορετική απ το μοναστηρι…

Απάντηση
ssatsok's avatar
ssatsok 10 Αυγούστου 2021 - 11:15

Όπως είπε και ο Χριστός μας: «1 Μή κρίνετε, ίνα μη κριθήτε· 2 εν ώ γάρ κρίματι κρίνετε κριθήσεσθε, και εν ώ μέτρω μετρείτε μετρηθήσεται υμίν. 3 τι δε βλέπεις το κάρφος το εν τώ οφθαλμώ τού αδελφού σου, την δε εν τώ σώ οφθαλμώ δοκόν ου κατανοείς;

Απάντηση

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Υποθέτουμε ότι είστε σύμφωνοι με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα

Discover more from Σημεία Καιρών

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading