
Απόσπασμα ὁμιλίας τοῦ Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αὺγουστίνου Καντιώτου. Στην Ιερα Μονη Δοχειαριου τοῦ 1983.
Κύριε, βοήθα. Θόλωσαν τα νερά και δεν βλέπουμε την ομορφιά του βυθού της θάλασσας. Κύριε, συγκράτησε τους μεγαλοδιανοούμενους. Φρενάρισε το κακό που μας βρίσκει τα τελευταία χρόνια. Και εμείς, λάτρεις σου αμετάθετοι και αμετακίνητοι.
«Θεέ μου, Θεέ μου, ἱνατί ἐγκατέλιπές μας;»
Ξωμάντρι τοῦ διαβόλου κατήντησε ἡ Ἑλλάδα καὶ κάθε ἄθεος καὶ ἀντίχριστος καὶ διεφθαρμένος βρίσκει καταφύγιο στὴν χώρα αὐτὴ τῶν μαρτύρων καὶ τῶν Ἁγίων.
Ὑπάρχει λύσσα καταστροφῆς αὐτοῦ τοῦ πανάρχαιου λαοῦ ποὺ λέγεται Ἑλληνισμὸς καί τῆς Ὀρθοδοξίας.
Ποιός θὰ ἀπαντήξη τὸ κακό;
Οἱ ἄθεοι κρατοῦντες ἢ ὁ πάπας ποὺ ἔχει γίνει -ἀλλοίμονο- τὸ μεγάλο προσκύνημα τῶν ὀρθοδόξων;
Δυστυχῶς ὅπως καταντήσαμε καὶ ὄστια θὰ φᾶμε καὶ κοράνι θὰ κρατᾶμε.
(†) Γρηγόριος ο Αρχιπελαγίτης
Discover more from Σημεία Καιρών
Subscribe to get the latest posts sent to your email.

2 σχόλια
Ο χειρουργός, Δημήτρης Γάκης: «To εμβόλιο είναι ατελές, όσοι πιστεύουν ότι θα υπάρξει ανοσία αγέλης πλανώνται πλάνην οικτράν», «αυτή η τρομοκράτηση που γίνεται, γίνεται με κάποιο σκοπό».
focusfm.gr/d-gakis-ston-focus-fm-to-emvolio-einai-ateles-osoi-pisteyoyn-oti-tha-yparxei-anosia-agelis-planontai-planin-oiktran
Σωστή και πλήρης ιστοσελίδα, στο προηγούμενο κείμενο:
https://focusfm.gr/d-gakis-ston-focus-fm-to-emvolio-einai-ateles-osoi-pisteyoyn-oti-tha-yparxei-anosia-agelis-planontai-planin-oiktran