Αρχική ΘΑΥΜΑΤΑΞεκίνησαν να λένε τους Χαιρετισμούς στην Υπεραγία Θεοτόκο και ξαφνικά εμφανίστηκε ένας φωτεινός δίσκος από πάνω τους που φώτισε όλον τον τόπο!

Ξεκίνησαν να λένε τους Χαιρετισμούς στην Υπεραγία Θεοτόκο και ξαφνικά εμφανίστηκε ένας φωτεινός δίσκος από πάνω τους που φώτισε όλον τον τόπο!

by ssatsok
Την Παρασκευή 13 Σεπτεμβρίου 2019 ο εσπερινός στο μοναστήρι του Τιμίου  Σταυρού, στο Καντούνι - kalymnos-news.gr

«ΤΟ ΦΩΣ ΤΩΝ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΩΝ»

~ Κάνοντας αναφορά στον υποτακτικό του Αγίου Σάββα του εν Καλύμνω , στον μοναχό Νικηφόρο Λάπα (1903-1992) τον αργότερα μετονομασθεντα σε Σάββα μοναχό , ο οποίος ασκήτευσε και αγωνίστηκε υπεράνθρωπα τα τελευταία 32 χρόνια της ζωής του στο Ασκητήριο του Τιμίου Σταυρού στα δυτικά του νησιού , αριστερά της ακροθαλασσιάς του Καντουνιού.

Ο π. Παύλος Νικηταράς ( 1912- 1999 ) ανέφερε ότι κάποια ασέληνη βραδιά είχαν βγει με τον π. Νικηφόρο για ψάρεμα στον κόλπο του Κουβαριού.

Οταν κατα τις 11 το βράδυ ανέσυραν τα δίκτυα και έπρεπε να “ξεψαρίσουν” ο π. Παύλος ρώτησε με απορία τον Γέροντα Νικηφόρο

“Μα πως θα ξεψαρίσουμε αφού δεν έχει καθόλου φώς?”

Ο Γέροντας του απάντησε

“Εχει ο Θεός!”

Ξεκίνησαν να λένε τους Χαιρετισμους στην Υπεραγία Θεοτόκο και ξαφνικά εμφανίστηκε ένας φωτεινός δίσκος από πάνω τους που φώτισε ολον τον τόπο !

Ο π. Παύλος τρόμαξε , φοβούμενος ότι ήταν κάποιος δορυφόρος που θα έπεφτε πάνω τους, αλλά ο Γέροντας Νικηφόρος παρέμεινε απαθής απαγγέλοντας τους Χαιρετισμούς !!

Έτσι μέσα στο άπλετο αυτό θεικό φώς συνέχισαν το “υπούργημα” τους , την διακονία τους αυτή δηλαδή το “ξεψάριαμα” των δικτυών και μόνο αφότου έριξαν τα δίκτυα για δεύτερη φορά στην θάλασσα εξαφανίστηκε αυτός ο ουράνιος δίσκος, και εξαφανίστηκε το ουράνιο φώς, που έστειλε η Υπεραγία Θεοτόκος στους δούλους Της , που έλεγαν τους Χαιρετισμούς Της.

Για άλλη μία φορά διαπιστώνει κανείς ότι σύγχρονες οσιακές μορφές όπως αυτή του μοναχού Νικηφόρου ( αργότερα Σάββα ) είχαν καθημερινή τους συνήθεια την απαγγελία των Χαιρετισμών, όχι μόνο κάθε βράδυ με το Απόδειπνο, αλλά σε κάθε περίσταση.

Έτσι και εμείς , ας βρίσκουμε καταφύγιο στους Χαιρετισμούς της Γλυκυτάτης Μανούλας μας , ας φωνάζουμε πάντα δυνατά :

«Χαίρε Νύμφη Ανύμφευτε»

Και ας την παρακαλέσουμε με δάκρυα , αυτή να είναι η τελευταία λέξη που θα πούμε όσο ζούμε σ’αυτή την πρόσκαιρη ζωή , έτσι ώστε να μας παραλάβει απευθείας η Κυρία μας και να μας οδηγήσει στο Γλυκόμορφο φως του υιού της!

πηγή: apantaortodoxias


Discover more from Σημεία Καιρών

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Υποθέτουμε ότι είστε σύμφωνοι με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα

Discover more from Σημεία Καιρών

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading