
Αγία Αναστασία η Ρωμαία, η Οσιομάρτυς – Εορτάζει στις 29 Οκτωβρίου.
-Θαυμαστή θεραπεία ασθενούς παιδιού-
~ Ο μακαριστός αδελφός της Ιεράς Μονής μας του Οσίου Γρηγορίου, πατήρ Δημήτριος Μοναχός Γρηγοριάτης (1976), είχε πολλή αρετή και ήταν τέλειος εργάτης της υπομονής, της υπακοής και της προσευχής. Είχε στον κόσμο ένα ανηψάκι, το οποίο αρρώστησε βαρειά και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο. Μόλις το έμαθε ο πατήρ Δημήτριος, επιδόθηκε στην προσευχή. Έκανε πολλά κομποσχοίνια, παρακαλώντας τον Χριστό και την αγία Αναστασία τη Ρωμαία, προς την οποία έτρεφε μεγάλη ευλάβεια. Μετά τις εξετάσεις οι γιατροί απεφάνθησαν ότι χρειάζεται χειρουργική επέμβασις, ώρισαν δε και την ημέρα εγχειρήσεως. Τού παιδιού.
Την παραμονή της εγχειρήσεως ο πατήρ Δημήτριος παρεκάλεσε κάποιον ιερέα της Μονής, να τελέση μία θεία Λειτουργία υπέρ ιάσεως του ανηψιού του στο παρεκκλήσι της αγίας Αναστασίας. Την επομένη ημέρα οι γιατροί έμειναν κατάπληκτοι, όταν διεπίστωσαν ότι το παιδί ήταν τελείως καλά. Τότε εκείνο είπε ότι στον ύπνο του είδε μία μαυροφόρα γυναίκα, που τον ερώτησε που πονάει.
Όταν αυτό της έδειξε το μέρος, εκείνη άγγιξε με το χέρι της εκεί. Αμέσως σταμάτησε ο πόνος και έγινε τελείως καλά. Όταν το παιδί την ερώτησε από που είναι, εκείνη απάντησε:
-Είμαι στο Μοναστήρι που είναι και ο θείος σου, ο πατήρ Δημήτριος, και μ΄ έστειλε να σε κάνω καλά. Άλλοτε ο πατήρ Δημήτριος είχε ιδή την αγία Αναστασία οφθαλμοφανώς. Ήταν σε νεαρή ηλικία, σαν μικρή κοπέλα.
Αποσπάσμα από το βιβλίο: «Αγία Αναστασία η Ρωμαία» -Έκδοσις Ιεράς Μονής Οσίου Γρηγορίου – Άγιον Όρος
ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΔΕΙΤΕ: ⇒ ΕΔΩ
Discover more from Σημεία Καιρών
Subscribe to get the latest posts sent to your email.

2 σχόλια
ΑΜΗΝ!!!ΑΜΗΝ!!!ΑΜΗΝ!!!ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΛΩΝ ΜΑΣ!!!
Αναφέρει ακόμα ο άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος ότι .
Αυτοί που ζητούν θαύματα το κάνουν, όχι για να απαλλαγούν από την απιστία τους, αλλά έτσι επιβεβαιώνουν την πονηρία τους, ( ούχ υπέρ του της απιστίας απαλλαγήναι ταύτα ήτουν, αλλά υπέρ του μάλλον αυτών βεβαιώσαι την πονηρίαν).
Αυτοί που ζητούν θαύματα είναι αυτοί που εκπειράζουν το Χριστό, όπως τότε και τώρα, (Ό τά σημεία αιτείν, πειραζόντων έστί καί τότε καί νύν).
Τα θαύματα προσελκύουν μόνο τους αφελείς, ενώ τους λογικούς η διδασκαλία της Αγίας Γραφής, (Τους μεν γαρ παχυτέρους τα σημεία εφείλκετο, τους δε λογικωτέρους αι διδασκαλίαι των Γραφών).
Τα θαύματα αναζητούν και σε αυτά προστρέχουν μόνο οι αμαρτωλοί άνθρωποι, από ιδιοτέλεια και πονηρία. Στην θριαμβευτική είσοδο του Ιησού στα Ιεροσόλυμα, οι φαρισαίοι έλεγαν ‘’ ίδε ο κόσμος οπίσω αυτού απήλθεν’’. Και ερμηνεύει ο ιερός Χρυσόστομος ότι, ‘’κόσμο’’ ονομάζει η Αγία Γραφή αυτούς που ζουν με πονηρία, γι’ αυτό και πήγε στον Ιησού τόσος κόσμος, γιατί είδαν το θαύμα με το Λάζαρο και επίστευσαν προσωρινά. ‘’ Οίδε η Γραφήν κόσμον λέγειν, τους εν πονηρία ζώντας. Ού γαρ άν τοσούτοι μετέθεντο εξαίφνης, φησίν, εί μη επίστευσαν τω σημείω.’’
Όποιος πιστεύει ορθά και αγαπά το Χριστό όπως πρέπει, δεν έχει ανάγκη από θαύματα. ( Ή γαρ πιστός εί και φιλείς τον Χριστόν ως χρή, ού χρείαν έχεις σημείων.)
Τίποτα δεν είναι ισχυρότερο, από τα λόγια της Αγίας Γραφής. Είναι ισχυρότερο και από τα θαύματα. Όταν έκανε θαύματα ο Χριστός, ο κόσμος αντέλεγε, όταν τους ανέφερε λόγια από τις Γραφές σιωπούσαν και δεν μπορούσαν σε τίποτα να απαντήσουν.
Δεν υπάρχει μεγαλύτερη βλασφημία στο πρόσωπο του Ιησού Χριστού από το ότι, ‘’Αντί να οδηγεί κάποιος τους ανθρώπους στον Ιησού Χριστό, να τους οδηγεί να θαυμάζουν ανθρώπους και στο τέλος τον ίδιο ‘’.
Σε ομιλία του ο άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος λέει στο ποίμνιο του, ‘’ πέρυσι σας είπα πολλά θαύματα, για τους σεισμούς που έγιναν και για τον άγιο Βαβύλα κ.λ.π.‘’. Και ερωτά στη συνέχεια ο άγιος Ιωάννης, ‘’ ποιοί όμως από εσάς έχουν ωφεληθεί σε τίποτα από όλα αυτά τα θαύματα, μέχρι σήμερα? ‘’. Και απαντάει ο ίδιος ο άγιος Ιωάννης ’’ απολύτως κανένας. Διότι αυτό που μας ωφελεί δεν είναι τα θαύματα αλλά είναι η μελέτη της Αγίας Γραφής και αντί τα θαύματα, ο θαυμαστός τρόπος ζωής ‘’, ( και νεκρών εγειρομένων αξιοπιστέρας είναι τας Γραφάς, ότι παρά του Θεού γραφείσαι επέμφθησαν ).
Και καταλήγει στο τελικό συμπέρασμα ο ιερός Χρυσόστομος…
Η ακράδαντη πίστη προέρχεται μόνο από την μελέτη της Αγίας Γραφής, (και σύμφωνα με την ερμηνεία που δίνουν οι Θεοφόροι πατέρες της εκκλησίας μας) και την τήρηση των δογμάτων Αυτής, με ευγνωμοσύνη και ανδρεία . Γι’ αυτό μας είπε Ο ίδιος Ο Χριστός« μακάριοι οἱ ἀκούοντες τὸν λόγον τοῦ Θεοῦ καὶ φυλάσσοντες αὐτόν ». Αυτό μας το βεβαιώνει ο απόστολός Παύλος, στην προς Ρωμαίους επιστολή (Κ’, 17) « ἡ πίστις ἐξ ἀκοῆς, ἡ δὲ ἀκοὴ διὰ ρήματος Θεοῦ ».