20

Είπε ένας μοναχός… κανονικά πρέπει να λέμε όχι χρόνια πολλά …. αλλά χρόνια λίγα όταν ευχόμαστε.
Γι αυτούς που αγαπάνε πραγματικά τον Θεό και καίγονται να βρεθούνε κοντά του , στην πραγματική επουράνια ζωή…
ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ: ⇒ ΕΔΩ
Discover more from Σημεία Καιρών
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
