Αρχική ΓΕΡΟΝΤΕΣ-ΠΑΤΕΡΕΣ“Έρχεται καταιγίδα… αυτό που έρχεται τώρα είναι χειρότερο. Είθε ο Θεός να μας προστατεύει όλους!”

“Έρχεται καταιγίδα… αυτό που έρχεται τώρα είναι χειρότερο. Είθε ο Θεός να μας προστατεύει όλους!”

by ssatsok

*Οι Γέροντες της Ορθοδοξίας και οι Άγιοί μας, μας προειδοποιούν εδώ και χρόνια. Όλοι πλέον βλέπουμε ότι το κακό έχει γιγαντωθεί και ο κόσμος ρέπει προς αυτό. Το μόνο που έχουμε να κάνουμε είναι προσευχή και μετάνοια. Και όπως έλεγε ο Άγιος Παΐσιος: “Έρχονται δύσκολα χρόνια. Θα έχουμε δοκιμασίες μεγάλες… Να το πάρουμε στα σοβαρά, να ζήσουμε πνευματικά”.

Γέρων Παρθένιος Ι.Μ. Αγίου Παύλου

” Η νέα εποχή θα καταστρέψει τα πάντα.

Κατέστρεψε την οικογένεια, προσπάθησε να καταστρέψει την εκκλησία, όλα θα καταστραφούν έτσι ώστε να μην μείνει τίποτα.

Οι άνθρωποι κινούνται προς το κακό και κινούνται με ταχύτητα δευτερολέπτων.

Ποιος μπορεί να συγκρατήσει αυτή την ταχύτητα;

Μόνο ένας καλός θεός που κρατάει τον κόσμο…

Έρχεται καταιγίδα, η οποία είναι πιο τρομακτική από τον κομμουνισμό… αυτό που έρχεται τώρα είναι χειρότερο. Είθε ο Θεός να μας προστατεύει όλους!”

https://apantaortodoxias.blogspot.com

http://yiorgosthalassis.blogspot.com


Discover more from Σημεία Καιρών

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Υποθέτουμε ότι είστε σύμφωνοι με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα

Discover more from Σημεία Καιρών

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading